Adverteren

Radio M fm profileert zich als familieradio, precies omdat ons muzikaal format en informatie-aanbod zich toespitsen op alle leeftijdscategorieën.  Daarom bereikt u alle lagen van de bevolking als u bij Radio M fm adverteert.  Voor de wakkere adverteerder is dit uiteraard mooi meegenomen.
In vergelijking met andere reclamemogelijkheden is radioreclame bij M fm spotgoedkoop.  Een reclamecampagne van 1 week kan reeds vanaf 100 euro, exclusief BTW.  Zeg nu zelf... aan zo'n aanbod kan je toch niet weerstaan ?
Nog niet overtuigd? Stuur ons een mailtje en wij geven u meer inlichtingen :publi@radiomfm.be
 
Radioreklame in de lift
 
12 procent van de totale reclame-uitgaven in de Belgische media gingen in 2006 naar de radio. In 2003 was dat nog 10 procent. Na televisie en dagbladen is radio het belangrijkste medium geworden voor adverteerders.
Volgens Thierry Van Zeebrouck, algemeen directeur van de Vlaamse Audiovisuele Regie (VAR), profiteert radio van de dalende investeringen in televisie. 'Door de zware druk van harddiscounters als Aldi en Lidl hebben
adverteerders hun reclamebudgetten moeten herzien, waardoor er voor tal van producten niet genoeg geld overbleef voor dure tv-spots. Zeker in de sector van de fast moving consumer goods stapt het ene na het andere merk over naar radio.' Bedrijven hebben steeds meer vraagtekens bij de efficiëntie van de 30-secondenspot op de televisie en besteden makkelijker geld in het internet. Ook blijft de radiospot een relatief goedkoop medium, dat een groot gedeelte van de bevolking bereikt. Ook via internetradio, want wie surft kijkt geen tv, maar luistert wel naar de radio. Verder is een spotje snel ingeblikt en zijn de instapkosten laag. Het enige nadeel is dat je een nieuw product niet kan laten zien.
 
Bron: De Tijd
 
Bron: express.be
M fm profileert zich als familieradio, precies omdat ons muzikaal format en informatie-aanbod zich toespitsen op alle leeftijdscategorieën.  Daarom bereikt u alle lagen van de bevolking als u bij M fm adverteert.  Voor de wakkere adverteerder is dit uiteraard mooi meegenomen.
In vergelijking met andere reclamemogelijkheden is radioreclame bij M fm spotgoedkoop.  Een reclamecampagne van 1 week kan reeds vanaf 100 euro, exclusief BTW.  Zeg nu zelf... aan zo'n aanbod kan je toch niet weerstaan ?
Nog niet overtuigd? Stuur ons een mailtje en wij geven u meer inlichtingen :publi@radiomfm.be
 
Radioreklame in de lift
 
12 procent van de totale reclame-uitgaven in de Belgische media gingen in 2006 naar de radio. In 2003 was dat nog 10 procent. Na televisie en dagbladen is radio het belangrijkste medium geworden voor adverteerders.
Volgens Thierry Van Zeebrouck, algemeen directeur van de Vlaamse Audiovisuele Regie (VAR), profiteert radio van de dalende investeringen in televisie. 'Door de zware druk van harddiscounters als Aldi en Lidl hebben
adverteerders hun reclamebudgetten moeten herzien, waardoor er voor tal van producten niet genoeg geld overbleef voor dure tv-spots. Zeker in de sector van de fast moving consumer goods stapt het ene na het andere merk over naar radio.' Bedrijven hebben steeds meer vraagtekens bij de efficiëntie van de 30-secondenspot op de televisie en besteden makkelijker geld in het internet. Ook blijft de radiospot een relatief goedkoop medium, dat een groot gedeelte van de bevolking bereikt. Ook via internetradio, want wie surft kijkt geen tv, maar luistert wel naar de radio. Verder is een spotje snel ingeblikt en zijn de instapkosten laag. Het enige nadeel is dat je een nieuw product niet kan laten zien.
 
Bron: De Tijd
Bron: express.be